loading...
❤✿❤ஜشهر تنهاییஜ❤✿❤
تنها بازدید : 202 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)



بی آنکه بخواهم تمام شدی
همانطور که بی آنکه بخواهم 
تمام من شده بودی!!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

کسی در این سوز و سرما دستــهایت را نمی گیرد.
در جیبــــت بـــگذارشان،
شاید ذره ای خاطره ته جیبت مانده باشد،
که هنوز هم گرم است

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

به سلامتیِ اونـــــــــی که
با ما
راه نیومــــــــد
برای
دیگـــــــــران
دویــــــــد !!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

در دنیا فحشهایی وجود دارند که بار عاطفی شان از صد تا کلام عاشقانه بیشتر است
مثل : دیووونه... !
دوستت دارم دیووووونه....... !

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عشق تو
شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد ! زیبا بود امّا
شوخی بود !
حالا .... . . تو بی تقصیری ! خدای تو هم بی تقصیر است !
من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . ! تمام این تنهایی
تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است .....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوستت دارم

تکیه کلام تو بود
من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دلگیرم از مرغهایی که دانه خوردنشان پیش ما بود و حالا برای دیگران تخم میگذارند . . .
برو ولی میدانم روزی بوی کباب شدنت به مشامم میرسه

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

محبت مثل مشروب خوردن ميمونه
وقتي كم ميدي طرف ميخوره ... !
حالشو ميبره ... !
وقتي زياد از حد ميشه ... طرف بالا مياره ...
سلامتی اونایی که جنبه محبت زیادو دارن

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مهم نيست کف پات رو شسته باشي يا نه !

 حتي مهم نيست که کف پات نرمه يا زبر !
مهم اينه که وقتي پات رو تو زندگيه کسي ميزاري

 و از زندگيش عبور مي کنی
وقتي که مهلتت تموم شد و فقط رد پات موند ،

 اونقدر اون رد پا خواستني باشه که

به کسي اجازه نده پاهاش رو روي رد پات بذاره .
بتونه با نوک انگشتاش دور تا دور جاي پات رو لـــمس کنه و لبخند بزنه .
بتونه مثل بچه ها انگشتاش رو بزاره رو جاي انگشتاي پات

 و چشم هاشو ببنده و حس کنه که هنوز داری باهاش قدم میزنی

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

نمی دونم چرا هیچوقت جسد کسانی که می گفتند بدون من می میرند پیدا نشد!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مجنون
همیشه مرد نیست...

گاهی
مجنون
دخترکی تنهاست
که زمانی لیلی کسی بود ....!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دنیا را می.دهم برای لبخندت...
هراسی نیست...
شاد که باشی....
دنیا دوباره از آن من خواهد شد...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

به سلامتی خودم
که ماههاست ترکم کردی
و رفتی پی عشق تازه ات
اما من هنوز دلم نمیاد
شماره شناسنامه و شماره تلفنت رو از روی تمام پسوردام پاک کنم

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

اگر روزی بین ماندن و رفتن شک کردی
حتما برو
بی معطلی
چون نمی بایست کار به شک می کشید!!!!!!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

فقط پلی بودم برای عبورت ... فکر تخریب من نباش !

به آخر که رسیدی دست تکان بده، خودم فرو می ریزم !!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آنكه دستش را اينقدر محكم گرفته اي....

ديروز عاشق من بود.. دستانت را خسته نكن....

 محكم يا آرام.... فردا تو هم تنهايي

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

جنس مخالف برای رفع هوس های زود گذر نیست

برای لذت بردن از با هم بودنه
به سلامتی همه اونایی که عشق رو با هوس اشتباه نمیگیرن

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من از جهان بی تفاوتی فکرها و حرف ها و صداها می آیم
و این جهان به لانه ی ماران مانند است
و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمی ست
که همچنان که تو را می بوسند
در ذهن خود طناب دار تو را می بافند.
فروغ فرخزاد

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

رابطه هایی که " تنهایی " دلیل شکل گیری شون می شه ،

عاقبتشون دوباره همون تنهاییه می شه

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که
چه می کنی؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من...
...
غصه‌هایت برای من..
... ......
همه بغضها واشکهایت برای من..
بخند برایم بخند
آنقدر بلند

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تا من هم بشنوم صدای خنده‌هایت را
صدای همیشه خوب بودنت را
دلم برایت تنگ شده عزیز تمام عیار من

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

به سلامتی اونی که می دونی هیچ وقت نمی تونی بهش زنگ بزنی

 ولی بازم دلت نمی یاد شمارشو پاک کنی.....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 و در پایان حرفهایم...

خودمان را پیدا کنیم نیمه گمشده مان پیشکش...!


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 4,236
  • کدهای اختصاصی