loading...
❤✿❤ஜشهر تنهاییஜ❤✿❤
تنها بازدید : 14 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

درد می کند هنوز جای دوست داشتنت...

دل من آرام بگــــــیر"

او بی تـــــــــــــــــو آرام است"




        ஜ ஜ   



نیستی تا ببینی که از همه چی خسته شدم
قیافمو ببین ، چقد شیکسته شدم

چقد سختی کشیدم ، چقد ضربه خوردم

وقتی فهمیدم رفتارت با من سرده مُردم

چه شبایی ، که تا صبح بیداری کشیدم

ناخونای عصبی که روی دیوار میکشیدم

بازم آرومم نمیکرد ، روم تاثیری نداشت

فک میکردم عزیزتر از خودم کسی نی برات

ببین چیکار کردی با من لامصّب

هر شب کارم شده گریه یا مَستم

تو اوجِ دوستی ، چطو وِلَم کردی

وقتی مشکلی نبود بینِ ما اصلاً


        ஜ ஜ   



بـه ســــادگی " رفـــت

بـه ســــادگی " رفـــت !!

بـه ســـادگی بخشیــدم !!!


حـــالا مـــانــده ام چگـــونــه بــدون او " بــه سادگی " زندگی کنم !!!



        ஜ ஜ   




سهمیه هوای من هم برای تو !!!


برای نفس نفس زدن در آغوش او لازمت می شود عزیزم !!!


        ஜ ஜ   




می خواهی از حالم بدانی

می خواهی از حالم بدانی؟


"بد"

حالم خوب است و خوش می گذرد

تنهایی سر میکنم تمام لحظه هایم را

گِله ای نیست...

هوا خوب است و آفتابی نیمه جان می تابد
شکایتی نیست
چون دیگر دوستی نیست...!!!


        ஜ ஜ   


دست به دلم نذارید

دست به دلم نذارید !!! می سوزید !!!


داغ خیلی چیزها به دلم مانده!!!



        ஜ ஜ   



بــــــــــــآ یــــــــــــد


اتـفـــاقـــــــاً از آدمـایـی کـه " انـتـظــارش و نــداریـــــن "


انـتـظــارشـــو داشـــــــتـــه بــاشـــیـــن !!! 



        ஜ ஜ   


پرنده ای كه مال من نيست

ديگر برای داشتنت سماجت نميكنم عزیزم !!!

پرنده ای كه مال من نيست قفس هم برايش بسازم باز هم ميرود!!!



        ஜ ஜ


نگاهم را به خودت نگیر


نگاهم را به خودت نگیر عزیزم !!!


به اشتباهم می نگرم !!!


        ஜ ஜ   




نمی دانم

نمی دانم من به مسافر دل بستم 

یا 
مسافر شد
آنکه به او دل بستم !!!


        ஜ ஜ   



باختـــــــــــــــــــم


با هر که " ساختـــــــــــــــــــم " , " باختـــــــــــــــــــم " !!!



        ஜ ஜ   


عاشق که شدی مواظب خودت باش

عاشق که شدی مواظب خودت باش !!!

شب های باقیمانده ی عمرت به این سادگی ها صبح نخواهد شد 

عزیزم !!!



        ஜ ஜ   



مثل کف دست صاف نباش

با کسی مثل کف دست صاف نباش چون به جای صداقت و معرفتت فکر میکنن محتاجشون هستی که دست دراز کردی!!



        ஜ ஜ   




دنیای دستها

دنیای دستها ، از هر دنیایی بی وفاتر است !!!


امروز دستهایت رامیگیرند ،
غرق عادت كه شدی 

همان دستها را برایت تكان میدهند !!!



        ஜ ஜ   


وفـــــــــــا !!!! هه



وفـــــــــــا !!!! هه


سگ گله ام را با گرگ دیدم !!!


        ஜ ஜ   


میترسم از بعضی آدمها




ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧد ,

ﻓﺮﺩﺍﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ**


ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ , ﻓﺮﺩﺍ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ
!!



براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 4,233
  • کدهای اختصاصی